sobota, 4 marca 2017

❤ZOEVA Cocoa Blend/Blanc Fusion❤

Cześć kochani!
 Nie pisałam nic od niemal roku, mimo to chce wrócić do prowadzenia bloga. Nie jestem w stanie powiedzieć, kiedy będę wrzucać posty, ponieważ chciałabym, aby moje posty miały ręce i nogi.
Dzisiaj postanowiłam zrobić dla was małą recenzję i na pierwszy ogień idą dobrze wszystkim znane paletki od Zoevy Cocoa Blend i Blanc fusion. Jako pierwszą zakupiłam cocoa blend, a jakiś miesiąc temu skusiłam się na blanc fusion. Cienie od Zoevy po raz pierwszy zobaczyłam u Maxineczki i od razu zakochałam się w ich kolorystyce. Swoją pierwszą paletkę mam od 4 miesięcy więc myślę, że po tym okresie mogę się spokojnie wypowiedzieć na ich temat. Nie jestem specjalistką, ale nie muszę nią być, by stwierdzić, że są świetne.Te cuda kupiłam na mintishop.pl po 90 zł.Z tego co wiem można kupić je również w zestawie z Caramel Melange w Plaisir Box. 









Obydwie palety mają ciepłą kolorystykę i mają taką samą jakość.

Cienie bardzo ładnie wyglądają na powiece oraz bardzo dobrze się blendują. Robiłam koleżance nimi makijaż oczu na studniówkę i trzymały się pięknie całą noc. Bardzo często się spotykałam z czymś takim, że kiedy nałożyłam na powieki wiele cieni i byłam zachwycona efektem, później widać jakby na powiece były zaledwie dwa. Tutaj czegoś takiego oczywiście nie ma miejsca.


COCOA BLEND

 ,,Kuszące tony delikatnego nugatu, luksusowych trufli, słodkiego marcepanu i gorzkiej czekolady.''


BLANC FUSION

,,Idealnie skomponowane odcienie białej czekolady, prażonych migdałów i słodkiego karmelu. ''

Nie osypują się, a ich konsystencja jest masełkowa. Co tutaj dużo mówić, obydwie palety skradły moje serce i serdecznie je polecam.
Do następnej notki :**

6 komentarzy:

  1. BLANC FUSION ma bardzo ładne cienie, pasujące do blondynki, być może kiedyś się na nie skuszę ;)
    maaalgooos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wykonany makijaż tymi paaletkami mnóstwo razy i za każdym razem makijaż trzymał mi bardzo długo a pigmentacja jest super!:) Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i pozostaję na dłużej :) Zapraszam do mnie :)
    http://puuudi-blog.blogspot.com/2017/03/zamowienie-semilac.html

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne kolory!
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolory, szczególnie te nude!
    Zapraszam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam paletkę Cocoa Blend mój ulubieniec. W ogóle bardzo lubię paletki Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń